Welcome to HelpDesk - Seconet



To streamline support tickets and serve you better, we use a support ticket system. Each support request is assigned a unique case number that you can use to track progress and responses online. For reference, we provide complete archives and history of all your support requests. It is required to log in to the system in order to submit an application

we support products seconet.pl secovms.pl secoface.pl zkteco.seconet.pl
Open a New Ticket
Proszę podać jak najwięcej szczegółów, abyśmy mogli jak najlepiej Ci pomóc. Aby zaktualizować wcześniej wysłane zgłoszenie, zaloguj się.
Open a New Ticket
Check Ticket Status
Udostępniamy archiwa i historię wszystkich Twoich bieżących i przeszłych próśb o wsparcie wraz z odpowiedziami.
Check Ticket Status
Ta witryna internetowa działa w oparciu o tymczasowe pliki cookie, ale żadne dane osobowe nie są nigdy przechowywane w plikach cookie. W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji skontaktuj się z administratorem danych osobowych rodo@seconet.pl
Zgoda

Loading ...